• Veilig online kopen met
0

 

Prijzen
U vindt ons complete assortiment en bijbehorende prijzen op: http://www.slaapwereldonline.nl Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
De prijzen en of acties van Slaapwereld Online gelden alleen voor online aankopen.

Uw betaling
Als u bestelt, vragen wij u het aankoopbedrag te voldoen of kunt u kiezen voor betaling bij levering. Bij betaling bij levering is het alleen mogelijk dit bedrag te pinnen als het door de eigen bezorgdienst van Slaapwereld wordt geleverd, zodra wij een koeriersbedrijf naar u toe zullen sturen dan is het uitsluitend mogelijk om contant te betalen of het bedrag via internetbankieren vooraf aan ons over te maken, het bedrag dient dan wel een dag voor de levering bij ons op de rekening te staan. U kunt tijdens het bestelproces elektronisch betalen met iDEAL, ook is het mogelijk te betalen met PayPal, hierbij kunt u het bedrag overmaken vanaf uw eigen PayPalrekening of betalen met uw creditcard. Bij uw creditcard betaling is het niet nodig een PayPal account te hebben.

Ook is het mogelijk om achteraf te betalen via AfterPay.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, bestellen wij de artikelen. Zo kunt u zo snel mogelijk genieten van uw aankoop. 

De bevestiging van uw order
Zodra uw order is verwerkt in het systeem, ontvangt u via email een orderbevestiging. Hierop treft u onder andere een ordernummer aan. Houdt u dit nummer bij de hand als u vragen heeft over uw order. 

Leveringsvoorwaarden
  1 Levering Nederland
Slaapwereldonline levert in heel Nederland. De enige uitzonderingen hierop zijn de Waddeneilanden.

  2 Het afleveren van uw bestelling
De levering vindt uitsluitend op werkdagen plaats.

Om het afleveren van uw bestelling zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u dringend om stil te staan bij de volgende zaken:
   • Kan onze vrachtwagen uw woning bereiken? (Denk aan opgebroken straten, binnensteden die afgesloten zijn voor autoverkeer)
   • Het zal voor zich spreken dat onze monteurs uw slaapkamer moeten kunnen bereiken! Is het trapgat ruim genoeg?
   • In geval van een flat of een bovenwoning: hoe kunnen wij uw woning bereiken? Is er een lift aanwezig? 
Laat ons vooraf weten of er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij het afleveren van uw bestelling, zodat wij daar zoveel mogelijk rekening mee kunnen houden in onze planning. Indien vanwege de bijzondere omstandigheden voor de aflevering extra kosten gemaakt dienen te worden, zijn deze voor rekening van de klant (bijvoorbeeld inhuur van een lift). Indien we niet van te voren op de hoogte zijn gebracht van mogelijke moeilijkheden met betrekking tot het kunnen bereiken van uw huis en/of uw slaapkamer, kan Slaapwereld Online niet aansprakelijk gesteld worden voor de negatieve gevolgen daarvan.

  3 De afleverkosten / eventuele extra kosten
3.1. De afleverkosten worden bepaald aan de hand van de volgende regels:

   • Bedtextiel, kussens en dekbedden boven de € 50,- wordt gratis bezorgd door heel Nederland.
   • Voor bezorgingen van bedtextiel, kussens en dekbedden onder de € 50,- wordt € 6,95 in rekening gebracht.
   • Alle orders van overige producten met een orderbedrag van meer dan € 450,- worden gratis thuisbezorgd.
   • Bij orders tot € 450,- wordt € 50,- bezorgkosten in rekening gebracht.
De bezorgkosten worden per order aangegeven.

3.2. Wanneer er onjuistheden staan vermeld in Slaapwereldonline vermelde gegevens aan u, dienen deze z.s.m. aan Slaapwereldonline gemeld te worden.

3.3. Uw producten worden bezorgd op het door u aangegeven adres of u kunt ze ophalen in de winkel van Slaapwereld Online. Deze gegevens kunt u terugvinden op uw orderbevestiging welke u per e-mail ontvangt.

3.4. Wanneer u de afspraak voor levering niet na komt, zullen de extra kosten die Slaapwereldonline moet maken aan u worden doorberekend.

3.5. Levering op afspraak geschiedt in onderling overleg met Slaapwereldonline. Op zon- en feestdagen kan niet worden geleverd.
Onze bezorgers/transporteurs leveren de goederen tot aan de drempel van de voordeur. 

  4 De levertijd
De levertijden van de artikelen worden hieronder vermeld. Dit zijn altijd levertijden bij benadering. U kunt altijd contact opnemen met Slaapwereld Online om zich te laten informeren over de levertijd van het bestelde product. 
   • Matrassen 4 weken 

   • Dekbedden en kussens voor 16:30 uur besteld, dezelfde werkdag nog op de post. 
   • Lattenbodems 3 weken 
   • Boxsprings 5 weken 
   • Kasten 8 weken 
   • Slaapkamers  6 weken 
   • Bedtextiel voor 16:30 uur besteld, dezelfde werkdag nog op de post.
   •Toppers 4 weken
(Afwijkende afmetingen van producten, zoals bijvoorbeeld 100 x 220 cm, kunnen een langere levertijd hebben dan de bovengenoemde richtlijnen.) 

  5 Bezorggebied
Met ons eigen bezorgteam rijden wij vaste routes in plaatsen rondom Woerden en Bussum. Plaatsen, zoals: Woerden, Linschoten, Harmelen, Bodegraven, Gouda, Alphen a/d Rijn, De Meern, Vleuten, Montfoort, Oudewater, Bussum, Naarden, Laren, Almere, Amsterdam, Huizen, Hilversum, Kortenhoef, Zeist en Utrecht. Binnen dit vaste bezorggebied is montage eventueel ook mogelijk. Ziet u uw plaatsnaam er niet tussen staan, neemt u dan contact met ons op om te vragen of u hier toch voor in aanmerking komt. Voor bezorgingen buiten ons bezorggebied maken wij gebruik van een externe vervoerder.

  Annuleringen 
1.Graag bij de annulering uw adresgegevens en bankrekeningnummer noteren.
Het bankrekeningnummer dient te corresponderen met de rekening waarmee u de betaling aan
Slaapwereld Online gedaan heeft. Verdere voorwaarden betreffende het terug te betalen bedrag
leest hierna onder “herroepingsrecht”. 
2. Annuleert u de bestelling nadat de bestelling aan u
verzonden is, zult u de bestelling op eigen kosten moeten retourneren aan Slaapwereldonline.nl.
Het gehele aankoopbedrag inclusief de kosten voor het verzenden naar u, zullen worden
teruggestort. 
3. Een annulering dient schriftelijk aan Slaapwereldonline kenbaar gemaakt te
worden. Dit kan per e-mail of per post. Voor contactgegevens van Slaapwereldonline.nl kunt u
terecht in het menu "Contact". Mocht u een annulering melden, vermeldt dan in ieder geval uw
volledige naam, telefoon- en ordernummer. 
4. Annuleren mag tot 14 dagen na levering. 
5. Wij betalen u terug op dezelfde wijze als u heeft betaald (voor zover technisch mogelijk). Indien u
echter uw rekeningnummer opgeeft zullen wij het bedrag daarop terugstorten. 
6. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer
waarvan u de betaling aan Slaapwereldonline.nl heeft gedaan. Reeds betaalde bedragen worden
zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na annulering aan u terugbetaald.

  Klachtenprocedure
Uw klachten kunt u indienen via de mail op info@slaapwereldonline.nl. Ook kunt u uw klachten over de levering of afhandeling van uw bestelling telefonisch doen. Dit kan op telefoonnummer; 0348-692429. Wij zullen uw klachten zo snel mogelijk beantwoorden. Dit zal nooit langer duren dan de gestelde 14 dagen in de Algemene Voorwaarden.

Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn, kunt u het geschil voor leggen aan de Geschillencomissie Thuiswinkel of een soortgelijke andere onafhankelijke instantie (http://www.degeschillencommissie.nl/home). De uitspraak van de commissie is bindend voor Slaapwereldonline.nl en Slaapwereldonline.nl dient zich dus te houden aan de uitspraak. Hierop is een uitzondering en dat is alleen het geval indien Slaapwereldonline.nl het geschil binnen twee maanden bij de rechter heeft voorgelegd.

Het Thuiswinkel Waarborg Fonds geeft de garantie dat aangesloten bedrijven de uitspraken van de commissie nakomen. Indien dit niet het geval is, kan de consument zich schriftelijk richten tot het fonds. 

Per 15-2-2016 kunt u als consument voor klachten/geschillen ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

  Afleveradres wijzigen
Wijziging van het afleveradres is in overleg met ons mogelijk. De leveringen worden per postcodegebied ingepland. Hierdoor zal er een nieuwe planning gemaakt worden waardoor de levertijd kan wijzigen. 

  Het verpakkingsmateriaal
Onze chauffeurs ruimen wel al het afval (o.a. karton en plastic) netjes op, maar zij kunnen het helaas niet meenemen. 

  Uw bestelling zélf ophalen
Als u besluit zélf uw bestelling op te halen, dan laat Slaapwereld Online u weten wanneer de artikelen aanwezig zijn. Wij gaan ervan uit dat u de artikelen binnen 14 dagen na ons bericht komt afhalen. Doet u dat niet, dan nemen wij contact met u op. 

  Uw Herroepingsrecht 
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag dat de door ons of door derden geleverde producten in uw bezit zijn.
Na deze melding heeft u vervolgens nog 14 dagen om de artikelen terug te sturen.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons:
Slaapwereld B.V.
Jaap Bijzerweg 27
3446CR Woerden
0348-692429
webshop@slaapwereldonline.nl

Via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het in onze bevestigingsmail bijgesloten modelformulier voor herroeping (zie ook nog extra hieronder), maar bent hiertoe niet verplicht. Wij zullen van uw aanvraag voor herroeping een ontvangstbevestiging per e-mail sturen.

Hier nogmaals het modelformulier voor herroeping, deze krijgt u ook per mail verzonden bij onze bevestigingsmail.

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

- Aan: Slaapwereld B.V.
- Jaap Bijzerweg 27
- 3446CR Woerden
- 0348-692429
- webshop@slaapwereldonline.nl

- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten:



[aanduiding product]*



herroept/herroepen*



- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]



- [Naam consumenten(en)]



- [Adres consument(en)]



- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)



* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is



Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

  Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goodkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderzins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening, mits er onderling anders is afgesproken. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruiken van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Artikelen die maatspecifiek voor u besteld zijn, worden uitgesloten van het herroepingrecht. Dit geldt voor producten als boxsprings, ledikanten en kasten die naar de wensen van de klant zijn gemaakt (op commissie basis).

  M Line 100 dagen omruilgarantie
Onze leverancier DBC Nederland B.V. biedt voor haar M Line-matrassen een ‘100 daagse omruilgarantie’. Indien het matras bij de koper niet aan de verwachting voldoet, kan hij of zij het matras binnen 100 dagen omruilen tegen een ander type matras. Garantie wordt verleend, indien aan de navolgende voorwaarden is voldaan: 

   • De ’100 dagen omruilgarantie’ geldt op alle 1 persoons Slow Motion matrassen.
   • De aanspraak op de '100 dagen omruilgarantie’ dient de koper in te dienen bij Slaapwereld Woerden B.V. waar de koper het desbetreffende M Line-matras heeft gekocht.
   • Om aanspraak te maken op de ’100 dagen omruilgarantie’ dient de originele aankoopbon/factuur als bewijs en moet overlegd kunnen worden.
   • De omruiling moet plaatsvinden binnen '100 dagen na aankoopdatum.
   • De koper kan eenmalig gebruikmaken van de ’100 dagen omruilgarantie’.
   • De koper dient een ander type (M Line-)matras uit te kiezen uit de collectie van Slaapwereld Woerden B.V..
   • Het matras dient schoon en in de orginele verpakking aangeleverd te worden.
   • Dit houdt in dat de matras in de daar voor meegeleverde blauwe matrashoes verpakt is.
   • De voorwaarden voor de M Line omruilgarantie, gaan pas gelden als de "standaard" 14 dagen voor herroepingsrecht voorbij zijn.

Bij levering van de vernieuwde matras, dient de retour matras gelijktijdig aangeboden te worden. 
Er wordt voor de omruiling van een M Line matras € 75,- per matras in rekening gebracht.
Bij omruiling van een matras wordt het verschil niet terug betaald.
Bij een keuze van een duurdere versie, moet het verschil bijbetaald worden.
Bij eventuele omruilgarantie, gelden geen actie prijzen.